FAQ

  • 1. Kiedy otrzymam zamówienie?

    Jeśli zamówisz okna i drzwi na wymiar, przy każdym produkcie zawsze możesz znaleźć informacje o terminie dostawy, zależnym od rodzaju wykorzystanych materiałów. Czy chcesz, aby dostawa była późniejsza niż proponowany czas dostawy, np.: w związku z harmonogramem podwykonawców lub innych powodów? W takim przypadku w koszyku można zmienić planowany tydzień dostawy lub wysłać do nas e-mail od razu po złożeniu zamówienia. 

  • 2. Jak prawidłowo zmierzyć okna?

    Jeśli masz wątpliwości jak prawidłowo dokonać pomiarów nowych okien i drzwi, zapoznaj się z naszym przewodnikiem pomiaru okien i drzwi. Na tej stronie znajdziesz zarówno filmy, jak i krótką listę kontrolną rzeczy, których potrzebujesz, a także krótki i dokładny opis pomiarów. 
  • 3. Jaki kierunek otwierania wybrać?

    Gdy wybierzesz pożądany kierunek otwierania, w polu informacyjnym poniżej zawsze znajdziesz ilustrację otwierania, a także krótki, dokładny opis z informacją o kierunku otwierania. 

    Tutaj znajdziesz także ilustracje wskazówek dotyczących otwierania i zawiasów. 

  • 4. Kiedy płatność zostanie pobrana z mojego konta?

    W Sparokna nie pobieramy natychmiastowej płatności za okna i drzwi na wymiar. Pieniądze zostaną pobrane w momencie wysyłki produktów lub w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Jeśli jako metodę płatności wybierzesz przelew bankowy, produkcję rozpoczniemy po otrzymaniu pełnej płatności.
  • 5. Czy zamówienie zostało otrzymane?

    Gdy zamówisz drzwi lub okna i dokonasz płatności, Sparokna zatwierdzi Twoje zamówienie. Następnie otrzymasz potwierdzenie zamówienia drogą e-mailową. Potwierdzenie to wysyłane jest automatycznie z systemu bezpośrednio po złożeniu zamówienia. 

    Jeżeli nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia w ciągu 30 minut, prosimy o niezwłoczny kontakt z firmą Sparokna pod nr tel. 800 011 025 lub drogą e-mailową pod adresem kontakt@sparokna.pl

  • 6. Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

    Tak, zawsze masz możliwość zmiany i anulowania zamówienia, jeśli np. zauważysz błąd w swoim zamówieniu. Należy jednak pamiętać, że zamówienia na produkty na wymiar NIE można zmienić ani anulować po upływie 12 godzin od momentu złożenia zamówienia.

    Jeśli złożyłeś zamówienie w terminie od godz. 14 w piątek do godz. 12 w niedzielę, nie możesz go anulować ani zmienić po godz. 9 w poniedziałek.

    Jeśli chcesz zmienić zamówienie w powyższym terminie zmiany, ZAWSZE musisz przesłać zapytanie na adres e-mail kontakt@sparokna.pl. Należy pamiętać, że aby zmiana była ważna, musi ona zostać potwierdzona przez Sparokna drogą e-mailową.

  • 7. Czy mogę dodać jakieś produkty do mojego zamówienia?

    Jeśli do swojego zamówienia chcesz dodać dodatkowe produkty, musisz je zamówić na stronie www.sparokna.pl, tak jak to zrobiłeś przy pierwszym zamówieniu, a następnie wysłać e-mail na adres kontakt@sparokna.pl. Nie mamy możliwości dodania dodatkowych produktów do istniejącego zamówienia, ponieważ z Twojego konta możemy odliczyć jedynie kwotę pierwotnego zamówienia. 

  • 8. Jaką gwarancją objęte są moje produkty?

    W Sparokna otrzymujesz 10-letnią gwarancję na wszystkie okna, drzwi, klamki, okucia i zawiasy. Jeśli potrzebujesz rozszerzonego opisu gwarancji, możesz przeczytać więcej w naszych warunkach gwarancji

  • 9. Czy mogę zamówić produkty o mniejszych lub większych rozmiarach niż min. i maks. rozmiary wylistowane na stronie internetowej?

    Niestety nie można zmienić min. i maks. rozmiarów wylistowanych na naszej stronie internetowej, gdyż są one uzależnione od możliwości produkcyjnych naszej fabryki.
  • 1. Czy po złożeniu zamówienia zostanie wysłana faktura?

    Tak, ale jeśli nieoczekiwanie nie otrzymasz faktury po dostarczeniu zamówienia, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kontakt@sparokna.pl.