Jeśli samochód dostawczy nie będzie mógł dostarczyć przesyłki pod podany adres, skontaktujemy się z Tobą w celu znalezienia alternatywnego adresu dostawy. Produkty są dostarczane standardową, 18-tonową ciężarówką z windą załadowczą.
Jeśli masz specjalne wymogi dotyczące dostawy, takie jak np. ciężarówka z dźwigiem lub mała ciężarówka (na przykład ze względu na ograniczenia do 7,5 tony), będzie się to wiązać z dodatkowymi kosztami. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących dostawy, prosimy o kontakt pod adresem kontakt@sparokna.pl.
Wszelkie zmiany adresu dostawy należy zgłaszać przed rezerwacją transportu z fabryki. Po zarezerwowaniu transportu nie możemy zmienić adresu dostawy. W takim przypadku zamówienie zostanie dostarczone na adres podany w zamówieniu.
Uwaga
Składając zamówienie zawsze podawaj numer telefonu komórkowego, pod którym spedytor może się z Tobą skontaktować. Jeżeli nasz spedytor nie będze mógł dotrzeć do żądanego adresu dostawy, dostawa zostanie zrealizowana jak najbliżej podanego adresu dostawy.
Gdy zamówienie będzie gotowe do wysyłki, nasz spedytor skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia daty i godziny dostawy. Twoja obecność będzie konieczna, aby podpisać odbiór dostawy.
Zapoznaj się z naszym Regulaminem dostępnym tutaj.