Reklamacje


W Sparokna zadowolenie Klientów jest dla nas najważniejsze

Naszym celem jest dostarczanie produktów wysokiej jakości, na czas, po możliwie najniższej cenie i przy jak najmniejszym marginesie błędu. Zdajemy sobie jednak sprawę, że błędy mogą się zdarzyć - należy je wtedy jak najszybciej naprawić.  

Po złożeniu reklamacji, w ciągu 24 godzin otrzymasz potwierdzenie jej otrzymania. Reklamacja zostanie wówczas rozpatrzona przez nasz Dział obsługi, który poinformuje Cię o dalszych krokach tak szybko, jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni. 

PROSIMY O KONTAKT MAILOWY NA kontakt@sparokna.pl

Bemærk - Vores serviceafdeling holder sommerferie lukket i uge 31. Derudover kan der desværre forekomme en forlænget svartid på reklamationssager i løbet af sommerferien, det beklager vi naturligvis. 

Błędy montażowe

Nie masz pewności, czy poprawnie zamontowałeś okno? Przed złożeniem reklamacji zapoznaj się z naszymi instrukcjami montażu.

Instrukcje:

*Uwaga! 
Produktów z widoczną wadą lub uszkodzeniem nie wolno montować przed rozpatrzeniem reklamacji. Jeśli mimo wszystko produkt zostanie zamontowany, uważa się, że został on zaakceptowany przez Klienta. W przypadku, gdy reklamacja okaże się bezzasadna z powodu nieprawidłowego montażu, nieprawidłowej konserwacji itp., zastrzegamy sobie prawo do wystawienia faktury za usługę technika serwisowego. Zgłaszając reklamację oświadczasz, że produkt został zamontowany prawidłowo, zgodnie z naszymi instrukcjami i jednocześnie wyrażasz zgodę na wystawienie przez nas faktury w przypadku, gdy usterka powstała na skutek nieprawidłowego montażu.

Uszkodzenia w transporcie

  1. Jeśli jesteś w domu, przy odbiorze towarów, uszkodzenie należy odnotować na liście przewozowym. Musisz również zrobić zdjęcie uszkodzenia i zgłosić je do nas drogą mailową. Jeśli nie ma Cię w domu w chwili dostawy, uszkodzenie należy zgłosić zaraz po powrocie do domu – i przed montażem.
  2. Uszkodzenie ocenimy na podstawie Twojego opisu i zdjęć tak szybko, jak to możliwe. Sprawę można rozwiązać w następujący sposób:
  • produkt zostanie zwrócony, my naprawimy uszkodzenie, wymienimy części lub wyprodukujemy nowy produkt i ponownie go dostarczymy.
  • prześlemy Ci części zamienne, abyś mógł samodzielnie wymienić uszkodzone elementy, co pozwoli Ci na jak najszybszą kontynuację projektu.

Widoczne uszkodzenie produktu

  1. Widoczne uszkodzenia produktu należy zgłosić niezwłocznie i zawsze przed montażem, kontaktując się z naszą Obsługą Klienta mailowo. W przypadku zamontowania produktu z widocznymi uszkodzeniami, produkt uważa się za przyjęty i podjęcie działań naprawczych może nastąpić wyłącznie w formie wysyłki części zamiennych.
  2. Uszkodzenie ocenimy na podstawie Twojego opisu i zdjęć tak szybko, jak to możliwe. Sprawę można rozwiązać w następujący sposób:
  • odbierzemy produkt i wymienimy części lub wyprodukujemy nowy produkt i  dostarczymy go ponownie lub
  • wyślemy części zamienne, a Ty wymienisz je samodzielnie, dzięki czemu będziesz mógł szybciej przystąpić do realizacji swojego projektu.

Uszkodzenia powstałe po montażu

  1. Szkodę należy zgłosić poprzez kontakt mailowy z naszą Obsługą Klienta, niezwłocznie po jej wykryciu, wraz z opisem i załączonymi zdjęciami.
  2. Uszkodzenie ocenimy tak szybko, jak to możliwe, na podstawie Twojego opisu i zdjęć, a następnie wspólnie znajdziemy rozwiązanie.
  3. Jeśli dostarczymy nowy produkt po jego instalacji, prosimy pamiętać, że produkcja i dostawa będą bezpłatne, jednak nie pokryjemy kosztów demontażu i ponownej instalacji.

UWAGA: Po przesłaniu zgłoszenia w związku z rezygnacją z zamówienia lub reklamacją, zawsze otrzymasz wiadomość e-mail gdy tylko otrzymamy zgłoszenie.

 

Herroepingsrecht

LET OP: producten die zijn vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk) zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Dat betekent dat onze ramen en deuren op maat niet geretourneerd kunnen worden.

Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kan hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om ons te informeren dat je herroepingsrecht wil uitvoeren, voordat de herroepingstermijn is verstreken.

De stappen

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten, terug binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen. Als je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt aangegeven; in ieder geval worden voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang eerst komt. Je dient de goederen direct, in ieder geval niet later dan 30 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken. De kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.

Ons retouradres is:

Sparkozijnen.nl / JABS Denmark
Cedervej 9
7400 Herning - Denemarken

Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.