Otrzymaliśmy
Twoje zamówienie

Dziękujemy bardzo za zamówienie

Potwierdzenie zamówienia zostało wysłane na podany adres e-mail. Jeśli nie otrzymałeś/-aś potwierdzenia zamówienia, możesz sprawdzić swój filtr spam. Jeśli nie otrzymałeś/aś potwierdzenia zamówienia w ciągu godziny, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem 800 011 025.

Pamiętaj, że obowiązuje 12-godzinny okres na anulowanie i korektę zamówienia.

Wszelkie anulacje lub poprawki należy przesłać e-mailem na adres kontakt@sparokna.pl bezpośrednio po złożeniu zamówienia i nie później niż 12 godzin po jego złożeniu.

Mamy nadzieję, że będziesz zadowolony/a ze swoich nowych produktów i oczywiście zawsze możesz się z nami skontaktować, jeśli masz jakiekolwiek pytania.

Z pozdrowieniami,
Sparokna

 

Potrzebujesz pomocy przy montażu lub masz inne pytania?

Jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania związane z zamówieniem, oczywiście zawsze możesz się z nami skontaktować. Zebraliśmy również szereg najczęściej zadawanych pytań, które możesz znaleźć pod tym linkiem.